Je retouraanmelding

Ze passen allemaal perfect, maar deze niet?
We vinden het heel belangrijk dat al onze helden perfect passende artikelen ontvangen. Maar als iets niet helemaal past, geen probleem! Soms past het gewoon niet - dat begrijpen we. We willen er zeker van zijn dat je helemaal tevreden bent.
Als er een klantaccount bestaat:
Voer je bestelnummer en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen in de onderstaande velden in om een retourzending aan te maken en je retourformulier en -label te ontvangen. U vindt uw bestelnummer in de orderbevestiging of op uw factuur onder “Uw bestelnummer”. Om ervoor te zorgen dat uw retourzending zo snel mogelijk wordt verwerkt, is het essentieel dat u uw retouretiket bijvoegt.
Als er geen klantaccount bestaat:
Als je een gastbestelling hebt geplaatst, neem dan contact op met onze klantenservice om de retourzending te registreren. Neem contact met ons op via shop@haix.de of telefonisch op +49 (0) 8751 / 8625 889.
We bieden je ook persoonlijk advies, zodat je de volgende keer precies het juiste artikel kunt vinden. Maak gewoon gebruik van onze service en laat je adviseren door onze experts. Samen vinden we gegarandeerd het item dat echt perfect bij je past!